Máte problémy s filtrem pevných částic (DPF/FAP)?                    www.dpfrenovace.cz
Pokud máte problémy s filtrem pevných částic ( časté závady s následným snížením výkonu a zvýšením spotřeby, nákladná údržba), můžeme provést jeho renovaci na profesionálním zařízení s certifikátem TÜV Nord a to u všech dieselových motorů. Na čištění poskytujeme záruku 100.000 km.

Provádíme kompletní řešení problémů s filtry pevných částic s použitím nejmodernějších diagnostických přístrojů. S DPF/FAP máme dlouholeté zkušenosti a to jak v nastavení SW, tak i kompletní senzoriky a následně čistění na profesionálním certifikovaném stroji. To vše pod jednou střechou.

Renovací filtru pevných částic se zvýší průchodnost výfukového potrubí, což příznivě působí na výkon motoru a spotřebu paliva.  Vozidla, která od nás mají Renovovaný filtr pevných částic nemaji problém na emisních kontrolách.  Bližší informace najdete na našem webu www.dpfrenovace.cz


Jaká je cena za renovaci filtru pevných částic?
Cena za Renovaci filtru pevných částic  u osobních automobilů je 7000,- bez DPH.  Renovaci DPF filtrů a katalyzátorů u nákladních vozidel řešíme individuálně. Prosím kontaktujte nás telefonicky nebo emailem pro konkrétní nabídku.

Provádíme taktéž opravy panelu přístrojů vozidel. Závady typu nefunkčních měřidel otáček, rychlosti, atd. (např. Škoda Octavia), ale také nastavení požadovaného počtu najetých kilometrů v panelu přístrojů, centrálních modulech a řídících jednotkách motoru. Tyto opravy provádíme pouze při výměnách těchto jednotek.
Pokud provedete změnu stavu ujetých kilometrů rozdílnou od kilometrů skutečných , jste při případném prodeji vozidla povinni na tuto změnu upozornit nového majitele, jinak se můžete dopustit trestného činu podvodu.

Pokud jste odpojili autobaterii a Vaše autorádio či navigace žádá bezpečnostní kód. Lze ho najít v servisní knížce. Pokud došlo ke ztrátě servisní knížky nebo je autorádio zakoupeno použité a kód není znám, lze ho zjistit elektronickou cestou.

Naše firma se také zabývá diagnostikou a opravami originálních imobilizérů, včetně programování čipů (transpondérů) do autoklíčů. Velmi často se stává zejména u vozidel francouzské výroby, že originální imobilizér neakceptuje žádný klíč a nelze jej ani ve značkovém servisu naučit.

Případně se stává, že dojde ke ztrátě i posledního klíče od vozidla. V tomto případě lze imobilitu vozidla vyřešit různými způsoby. První je výměna řídící jednotky motoru, imobilizéru a sady zámků a klíčů. Tato operace je velmi nákladná a znamená to investici několika desítek tisíc korun. Naše firma vlastní zařízení a potřebné vědomosti k opravám imobilizéru a vytvoření nových čipů pro autoklíče i při všech ztracených originálních klíčích. Případně po dohodě lze originální imobilizér vyřadit z provozu a namontovat dodatečný alarm s imobilizérem dle výběru.

Všechny tyto operace lze provádět až po prokázání vlastníka vozidla – ZLODĚJE NEPODPORUJEME!

Autoservisům nabízíme reaktivace řídících jednotek airbagů vozidel. To znamená vymazání údajů o nehodě a možnost opětovného použití ve vozidlech. Předpokladem je však mechanicky nepoškozená řídící jednotka airbagu.

Další nedílnou součástí našich služeb je multiznačková diagnostika.

Pomocí moderního diagnostického přístroje jsme schopni diagnostikovat většinu evropských, ale i zámořských značek. Lze načíst nejen paměť závad, ale také naměřené veličiny při testovací jízdě. Tyto hodnoty lze okamžitě vytisknout a uchovat pro další servisní zákroky.

V současné době jsou automobily stále více a vybavovány elektronickými řídícími jednotkami, které mají na starosti nejen řízení motoru, ale i celou řadu dalších funkcí. Elektronika nejen rozšířila schopnosti a funkce automobilů, ale umožňuje také lépe určit případnou závadu. Většina řídících jednotek v automobilech je proto dnes vybavena pamětí závad, do které se ukládají informace o zjištěných závadách. Je tak možné poměrně snadno vyhodnotit i závady, které se objevují jen sporadicky a jinak by se velmi obtížně určovaly. Pokud se jedná o závažnější závadu, rozsvítí se zpravidla na palubní desce žlutá kontrolka motoru, tzv. "MIL", která nezhasne dokud chyba není z paměti závad odstraněna.

Pomocí diagnostického konektoru ve vozidle je potom možné se k jednotlivým řídícím jednotkám v autě připojit buď pomocí počítače s příslušným programem nebo pomocí speciálního diagnostického přístroje. S tímto vybavením je možné přečíst informace o případných závadách, provádět různá nastavení nebo číst některé další hodnoty, údaje z jednotlivých čidel a to i za provozu vozidla.
 
Filtr pevných částic (anglicky DPF - diesel particulate filter, resp. francouzsky FAP - filtre a particules) je zařízení, které má za úkol zachytit ve výfuku pevné částice splodin a zvýšit tak emisní čistotu dieselových vozidel. Jako první začala tyto filtry montovat do svých vozidel automobilka Peugeot/Citroen, postupem času se pak přidaly i další automobilky, včetně u nás nejrozšířenější Škodovky, kdy byly tyto filtry nejprve jako příplatková výbava, později se staly povinnou součástí.
 
 

Máte problémy s filtrem pevných částic (DPF/FAP)?
Pokud máte problémy s filtrem pevných částic ( časté závady s následným snížením výkonu a zvýšením spotřeby, nákladná údržba), můžeme provést jeho Renovaci na profesionalním zařízení s certifikátem TÜV Nord a to u všech dieselových motorů.

Provádíme kompletní řešení problemů s filtry pevných částic s použitím nejmodernějších diagnostických přístrojů. S DPF-FAP máme dlouholeté zkušenosti a to jak v nastavení sw tak i kompletni senzoriky a následně čistění na profesionálním certifikovaném stroji. To vše pod jednou střechou.

Renovací filtru pevných částic se zvýší průchodnost výfukového potrubí, což příznivě působí na výkon motoru a spotřebu paliva.  Vozidla, která od nás mají Renovovaný filtr pevných částic nemaji problém na emisních kontrolách.  Bližší informace najdete na našem webu www.dpfrenovace.cz


Jaká je cena za renovaci filtru pevných částic?
Cena za Renovaci filtru pevných částic  u osobních automobilů je 7000,-.  Renovaci DPF filtrů a katalyzátorů u nákladních vozidel řešíme individuálně. Prosím kontaktujte nás telefonicky nebo emailem pro konkrétní nabídku.

Co je to?

Elektronická úprava SW řídící jednotky motoru za účelem optimalizace výkonu motoru, zlepšení dynamiky vozidla a snížení spotřeby. Nastavovány jsou všechny potřebné parametry, které mají vliv na jízdní vlastnosti. Což je jednoznačnou výhodou oproti powerboxům (přídavná jednotka, která mění měřené hodnoty čidel vozidla a tím nutí řídící jednotku motoru k reakci zvýšení nejčastěji pouze dávkování paliva).